Ügyfélfogadás

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság autonóm államigazgatási szerv, amely diszkriminációs ügyekben az egész ország területéről fogadja a panaszokat. A hatóság munkatársait és a megyei egyenlőbánásmód-referenseket ügyfélfogadási időben kereshetik fel személyesen az ügyfelek. Ügyfélfogadási időpontokra előzetesen jelentkezni a megadott telefonszámokon lehet. A joghatályos kérelmeket ügyfélfogadási időben személyesen, továbbá postai kézbesítéssel és elektronikus úton az ügyfélkapun keresztül (ÁNYK szoftver használatával, valamint e-Papír szolgáltatással) fogadja a hatóság.

2018. január 01. napjától a törvényben meghatározott esetekben és személyi körben a hatósággal az elektronikus kapcsolattartás a 2015. évi CCXII. törvény alapján kötelező. A belföldi székhellyel rendelkező gazdálkodó szervezet és a jogszabály alapján minden további kötelezett az Egyenlő Bánásmód Hatóság eljárásában 2018. január 01. napjától kizárólag elektronikus úton kézbesítheti minden beadványát.

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság a törvény alapján a hatósági eljárásban hivatali kaput használ, amelynek KRID azonosítója: EBH 101221969 

Részletes ügyfélfogadási információkért kattintson a felületekre.

Budapest

Bács-Kiskun Megye

Baranya Megye

Békés Megye

Borsod-Abaúj-Zemplén Megye

Csongrád Megye

Fejér Megye

Győr-Moson-Sopron Megye

Hajdú-Bihar Megye

Heves Megye

Jász-Nagykun-Szolnok Megye

Komárom-Esztergom Megye

Nógrád Megye

Pest Megye

Somogy Megye

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye

Tolna Megye

Vas Megye

Veszprém Megye

Zala Megye